sreda, 29. oktober 2014

Stenar - sončni vzhod s pogledom na Triglav


Stenar je na prvi pogled tragična gora Julijskih Alp, ker ima to smolo, da stoji zraven Triglava. Večina gornikov ga dobro pozna, še veliko več pa je takšnih, ki ga le bežno opazuje med tem, ko "napadajo" Triglav.
Ima pa Stenar nekaj, česar druge gore pri nas nimajo. Namreč, njegova lega je tako imenitna, da ponuja najlepši pogled proti Triglavu in njegovi veličastni severni steni. Ko jo človek gleda od tukaj, nanj napravi mogočen vtis... Tudi vrh Triglava je na dosegu roke.
Prav nič ne boste zgrešili, če se boste na Stenar odpravili lovit sončni vzhod. Kar ponuja ta gora, je res vredno doživetja.
Sam sem se na vrh Stenarja po sončni vzhod tokrat odpravil že četrtič in prav vsakokrat me je pozitivno presenetil. Tudi tokrat je bilo tako. Ne samo, da sem zopet bil deležen imenitnih barv in jutranjih razgledov, ob povratku čez Sovatno, me je ob poti pričakala čreda izjemnih kozorogov.

Skratka, spet ena nepozabna tura, v Kraljestvu Zlatoroga.

Uživajte ob ogledu fotografij, ki so nastale 26. 10. 2014


Pogled proti Razorju...trda tema, ura pa ponovno dve zjutraj...


Že ob tem pogledu sem vedel, da bo tudi tokrat lepo...in sem že komaj čakal, da se jutranja predstava začne. Noč je bila dokaj jasna, a zelo vetrovna in hladna. Zato še toliko bolj čakam, da pride sonček na plano...in me ogreje...


Na vetrovnem vrhu in Razor


KSA na obzorju...tokrat je tam padlo več snega, kot tule...tudi Dobrča je zunaj


Zaradi tega se na Stenar vedno splača priti. Takšnega pogleda na Triglav ni nikjer drugje...še oblaki so se prav lepo postavili...vse je popolno...


Kdor čaka, dočaka...končno se je le prikazal...ura 6.20...tm okoli nek... Na levi se vidi stolp na Krvavcu...


Takole zgleda sončni vzhod s Stenarja, na zadnjo nedeljo v mesecu oktobru. Rjavino poznamo...




Škrlatica in gore na drugi strani...te so res nekaj posebnega in tam je vse...kdor pride, ta ve...


Čudovit pogled proti vzhodu, od koder prihaja sonce...in z njim nov dan...


Od tu se jo vidi v celoti...nikjer drugje je ne boste videli tako popolne...in tako veličastne...
Stenar je gora, s perfektnim pogledom na Steno...


Še en prekrasen pogled...tokrat v smeri Kanjavca, Lepega Špičja in Bovškega Gamsovca... Nad gorami pa lepi od sonca ožarjeni oblaki... Stenar je res zakon :)


Zdaj žari tudi nad našim Očakom...


Zdaj so zažarele tudi gore...in to je tisto, kar sem čakal...in to je tista +++ energija, ki potem drži cel delovni teden...hočem še, hočem več...








Človek lahko še oslepi...


Bovški Gamsovec v prvih sončnih žarkih danes


Kaninsko pogorje


Jalovec, Razor in Prisojnik...spodaj Križ


Obvezen avtoportret na vrhu z Očakom in Steno v ozadju...


...grem še na drugo stran...naj se vidi še Škrlatica :)


Zlato morje...hm, nekje sem ga že videl, pa ne dolgo nazaj :)


Jalovec


Dnevna proti Dobraču


Možic na vrhu


Razgledi so enkratni...


Sneg v zgornjem delu Sovatne


Ob sestopu se mi nasmehne sreča...kozorogi so bili ob poti in se niso kaj dosti zmenili zame... Res čudovite živali in tule je narava zadela v polno :)











Res lepo. Stenar me nikoli ne razočara.

Hvala za ogled :)

Lep pozdrav, Rok

6 komentarjev: