nedelja, 13. julij 2014

Pecol in Curtissons 2240m

Sobotno jutro se prične na planini Pecol pod mogočnim Montažem. Sprva je bil v planu celo sončni vzhod...no, pa se je potem zadeva malček spremenila, pa nič zato.
Danes ni moj cilj Montaž, pač pa je moj namen fotografiranje kozorogov, ki jih tukaj res ne manjka...in človek ima občutek, da so že prav udomačeni...

Dan je naravnost čudovit in pustolovščina se lahko začne. Ker sem že v teh koncih se odločim, da obiščem še Curtissons 2240m, da vidim kakšne poglede ponuja na prvo goro tod okoli...in sploh mi ni bilo žal za to...

Imel sem se fino...do avta se po brezpotju vrnem še pravočasno, da me ne zmoči.

Več pa v priloženem albumu.

Lep pozdrav, Rok...pozdravom pa se pridružujejo še svizci in kozorogi :)


Na poti do planine Pecol me premami lepota Rabeljskega jezera in Jerebice. Seveda se ustavim in naredim prve fotke današnjega dne...


Odsev v vodi je naravnost izjemen...sonce že veselo sije...


Jerebica se ogleduje v ogledalu...kako tudi ne, ko pa je tako čedna...


Na planini Pecol...Curtissons je travnat vrh na levi. Tja sem namenjen...


Najmogočnejša gora Zahodnih Julijskih Alp - Jôf di Montasio 2752m na desni pa Cima Verde 2661m


Jutranji pogled proti Kaninu...snega je še ogromno...kaj ogromno za izvoz ga je...


Visoki Kanin 2587m


Gorski utrinek...takšne imam najraje :)


Jutro je bilo sprva oblačno...no, še dobro, da nismo šli na sončni vzhod...


Naredil se je prekrasen dan...kot nalašč za fotografiranje


Pogledi so uhajali tudi proti Kaninu


Proti Prestreljeniku...snega je še ogromno...tule se bo smučalo do januarja :)


Že lep čas jih poslušam, kako žvižgajo...in slej ko prej sem vedel, da jih bom tudi zagledal...


Sončne trave pod mogočno, ampak res mogočno goro Jôf di Montasio - Špik nad Policami (Montaž) 2752m


Svizec na travi...opazuje kozoroge...pa koliko jih je...


No...pa te imam...hm, nekam jezno deluje...


Med tem, ko ga zoomiram, pa me jezno vpraša: "Kes hodu tolk časa...as prnesu pir?"


Ko mu odvrnem, da imam pir, se opogumi, pride bliže, mi pokaže naglavni okras in se od veselja polula...


Ti, nekam dolg že teče tole...


Ko opravi malo potrebo...zažvižga in odide svojo pot proti večji čredi, ki se pase nedaleč stran...


Mali vse skupaj opazuje z varne razdalje...ko se naveliča tudi on odide med skale, kjer je doma...


Jôf di Montasio 2752m...izjemen pogled na mogočno goro


Tja sem namenjen - Curtissons 2240m. Kozoroge sem srečal, zdaj pa še malo poležavanja na sončku...to ti je živlene :)


Razgled na drugo stran


Pogled z vrha Curtissons na Montaž...ravno zaradi tega se splača obiskati tele vrhove...ki so na prvi pogled nepomembni, a ponujajo nekaj, česar Montaž ne more...


Monte Zabus 2244m spredaj in Monte Cimone 2380m


Razgled proti Kaninskemu pogorju...spodaj Pecol


Vrh Kanina 2587m


Strme pečine in navpične stene...


Tule je vsak hrib zgodba zase...in tudi tale mora ponujati izjemne razglede


Špiki nad Pecolom


Vrh Špika Hude police ali Cima di Terrarossa 2420m je med najlažje dostopnimi tod okoli


Mogočne stene padajo v globino...prav z vrha Poliškega Špika


Pogled v globino...z roba...


Počasi se že odpravljam v dolino...vreme se je začelo spreminjati in oblakov je vedno več...


Oblaki silijo čez Kanin...




Tudi Montaž se občasno zavija v oblake...


Zdaj pa je za Kaninom že črno...diši po nevihti...


Sam pa sem še vedno na sončni planini Pecol


Pridna kot čebela...heh, pa sej to je čebela ;)




Poliški Špik...meglice se ne pustijo odgnati...


Še en vrh...oziroma dva :)


Smreke na planini Pecol


Še en prelep pogled na tukajšnjega gorpodarja


Na drugi strani pa gre že zares...črno je tudi v smeri Viša...


Še zadnji pogled proti Montažu...danes nisi bil v planu...boš pa naslednjič, ko mi boš pokazal vzhod ali zahod sonca...


Pri Rabeljskem jezeru...že dežuje...


Med vožnjo proti domu, se večkrat ustavim...




Pri Mangartskih jezerih...


Vrh Mangarta se zavija v nevihtne oblake


Hiti...da ga ne ujame nevihta...ker bo pol moker ;)




Zeleno bukovo listje


In še vodna zavesa za konec...kaj kmalu je ena taka zavesa priletela tudi z neba...


Vse slike sem posnel z mojim novim fotoaparatom Nikon D610 in objektivom AF-S Nikkor 28-300, format FX

Hvala, da ste si vzeli čas in si pogledali kaj ponuja Pecol pod Montažem. Svoje mnenje napišite pod komentarje...

Pozdrav, Rok

7 komentarjev:

  1. Čestitke Rok!
    Nekaj podobnega imam v planu prihodnji konec tedna.
    Kje pa si prvič srečal kozoroge? So že na sedlu Forca dei Disteis?

    Lep pozdrav in srečno!

    Robi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. No, če vremenska drži, potem bo prihodnji konec tedna kot nalašč za v hribe. Kozoroge sem srečal na zgornjih pobočjih, kjer so se pasli. Nekaj jih je bilo tudi okoli vrha Curtissons...kar lepe črede.

      Srečno in varen korak!

      Izbriši
    2. Bil v soboto zjutraj na Foreci dei Disteis in videl vsega štiri koze ter nekaj svizcev.
      Sem pa zato v tem prečudovitem svetu užival sam, kar pa tudi šteje!
      In če povem po pravici, sem kar malo vesel, da so se kozorogi tokrat skrili, bom spet imel "razlog", da obiščem te prelepe konce.

      Izbriši
  2. Super slike, zgleda ,da nov aparat dobro služi...

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast,, lepše slike kot od tebe ne morem nikjer dobiti in se jih nagledati.
    Kapo dol, hribi so življenje,, kar tako naprej.
    srečno

    OdgovoriIzbriši
  4. FENOMENALNO!
    Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši