torek, 7. julij 2015

Stenar - Ko sonce pozlati Steno


Pogled proti Stenarju, nedelja 5. 7. 2015

Stenar 2501m:
  • start ob 00.25 v Vratih
  • ob 4.40 na vrhu
  • ob 11.15 nazaj pri Aljažu na kavi in soku.
Stenar me do sedaj še nikdar ni razočaral, kar se sončnega vzhoda tiče. Tudi na ta vroč poletni dan ne...pravzaprav sem bil priča rojstvu tega dne. Je pa res, da so barve jutranjega sonca in žarečih gora, še najlepše v zimskem času...
Pot je bila klasična; Vrata, Sovatna, Stenar in nazaj. Bila je povsem normalno prehodna in moti se, kdor misli, da je bila ponoči prijetno hladna...že v gozdu sem bil moker ko miš. Kasneje se je stanje sicer nekoliko popravilo in do vrha je bilo potem prijetno za hojo. Na vrhu je pihal kar hladen veter in ko sem že pomislil, da me bo zopet zeblo, se prikaže sonce...in potem je šla temperatura samo še navzgor...ajej...to pa bo vročina.
Na poti v dolino si vzamem nekoliko več časa za postanke in razmišljanja...in to z razlogom... 
Pri Aljažu v Vratih, se narišem nekaj po enajsti uri in uspem priti do kave in hladnega pomarančnega soka.
Nazaj grede se ustavim pred Peričnikom, tam kjer me je nedolgo nazaj naložila avtovleka...in naredim postanek za hlajenje...voda me je res odlično ofrišala...potem pa proti domu.



Jasna noč in mesečina


Stenar...ja, tja gor grem


Na vrhu in jutranji svit...res je, če želiš ujeti lepoto jutra in pri tem uživati ob pogledu na Očaka, potem je Stenar najboljša možna izbira


Triglav na oni strani...ni sam, eni so že na vrhu in čakajo...tako kot jaz...vsi ga čakamo


Še malo se ozrem okoli...pa je res lepo in veter prav nič ne moti


Sonce bo zdaj zdaj prišlo na plano


Vzhod sonca Stenar, 5. julij 2015, ura pa 5.16






...in sedaj bo sonce naredilo tisto, kar mora...


...za kratek čas bo pozlatilo gore...in to je tisti čar jutra tule na vrhu...kdor šele sedaj pričenja s hojo, zamudi vso to lepoto...pa tako blizu je...


Meglice proti Avstriji


Križ spredaj, Razor na sredini in Prisojnik zadaj


Tudi Očak že žari...le koliko jih je sedaj že na vrhu...okoli jih je vse polno...


Dan je dobesedno zagorel...in tole je šele uvod...




Triglav in pogled na Steno...zato Stenar :)


Sem si ga drznil pogledati še malo pobliže


Tudi ostale gore okoli so lepe, ko takole žarijo...tisti kratek čas dneva...


...in se kasneje celo pozlatijo...



A narava vedno ponudi nekaj tako zelo lepega...in tole jutro je bilo res čudovito


Proti Kanjavcu


Dolina Trenta in reka Soča...tudi prijetna ohladitev za te vroče dni


Še nekdo je bil to jutro na vrhu...ostali, pa so na vrh prišli kasneje, ko je bilo že pošteno vroče


Zlato...a kako do njega?? Pa saj ga ne potrebujem...


Veličina jutra se počasi poslavlja...bila je kratka, tako kot je vedno, a lepa...in napolnila me je s pozitivno energijo...ta dan jo še posebej rabim...


Med sestopom...tule še v senci...


...s čudovitim pogledom na Triglav...


Pogačnikov dom na Kriških podih...seveda je že odprt in seveda, pridemo na obisk vsaj enkrat


Malo stran s poti, na zeleni travici, si privoščim počitek


Pod Stenarjem


Poletje je tudi lepo...ko je vse v cvetju


...modre so tudi lepe...


Vroča Sovatna...ura 9.42


Še malo in bom pri Aljažu


Dobim kavo in pomaranči sok...potem pa imam samo še en cilj...


...osvežitev v vodi...je mrzla, a je res pasalo :)

Tale Stenar je bil lep...sončni vzhod je bil lep in celotna tura me je res napolnila s pozitivno energijo, katero sem resnično potreboval..in včasih prav paše, če gre človek sam takole na pot... 
Srečal sem tudi kozoroge, a tokrat sem se odločil, da jim ne bom težil s fotoaparatom in sem jih le občudoval, kako so skakljali po skalah in se pasli okoli..bilo jih je kar nekaj in bili nadvse čudoviti...res pravi kralji planin...

Hvala za ogled in lep poletni pozdrav, Rok

Ni komentarjev:

Objavite komentar