sobota, 21. marec 2015

Triglav 2864m - Ko v gorah še vedno kraljuje zima


Triglav imam rad...še posebej v zimskem času, ali pa na prvi pomladni dan...skratka v času, ko je gora še vedno odeta v belo in vabi na svoj vrh. Če k temu dodam še čudoviti sončni vzhod na Kredarici, potem se vse zdi še kako popolno.
A pozimi je v gorah tudi nevarno...in ta dan sem to tudi občutil na lastni koži. Kaj točno se je zgodilo in kje, v nadaljevanju bloga.

Vse se je začelo v soboto, 21. marca malo po 1.00 uri, ko se s Krme podamo proti Kredarici. Sam vzpon je potekal lepo in brez večjih težav. Do Kredarice se privlečemo ravno ob pravem času, da še ujamemo prečudovit sončni vzhod. Potem pa se na hitro opremim in se odpravim še proti vrhu Triglava.
Ker sem šel na pot zgodaj, pri vzponu nisem imel nobenih težav. Na vrhu uživam v lepih razgledih in samoti...družbo mi dela le Aljaž - no, al pa js njemu :)
Pri sestopu se je na nekaterih mestih sneg že nekoliko ojužil, zato sem bil tam še posebej previden. Ta dan se jih je na vrh odpravilo kar nekaj. Za vzpon je potrebna popolna zimska oprema. Jeklenice so večinoma še pod snegom, nekaj malega pa jih je tudi že zunaj...

Na Kredarici pa zasluženo pivce in počitek. Nato pa se odpravimo dol...Sandra v Krmo, midva z Janezom pa sva odsmučala v Vrata...smer Vrbanove špice in pod Cmirom. Sama smuka je bila zgoraj bolj boga, zaradi pomanjkanja snega, v srednjem delu je bila ena boljših, če ne kar najboljša do sedaj, v spodnjem delu pa spet bolj švoh...
Med smučanjem doživim še neprijetno izkušnjo, ki se mi je pripetila na severni strani pod Kredarico. Sprožila se je kloža in me na hitro potegnila s seboj...nosila me je dobrih 40 metrov...nekako sem se uspel ustavit...približno 10 metrov nad dvema manjšima skalnima skokoma...hvala Bogu se je vse srečno končalo...slike v nadaljevanju...

Skratka, dan je bil dolg, naporen, tudi nevaren...a tako lep in nepozaben...uživali smo: Janez, Sandra in moja malenkost...


Pod Kredarico...zdi se, da nam sončni vzhod ne uide :)


Pa smo...doma :)


Na vzpetini, kjer čakamo na sonček


...in dočakali smo ga...tole je že spomladansko sonce...


...v eni roki nosim sonce, v drugi roki zlati smeh...


Veliki trije - Triglav, Mangart in Jalovec


Tudi Razor je zažarel v jutru


Rjavina...ja, še so gore na katerih še nisem bil...


Mali Triglav in Kredarica


Klasika


Snežna Konta pod Kredarico


Imeniten pogled na Veliki Draški vrh, Tosc in Vernar


Zdaj pa sem že na poti proti vrhu Slovenije...in tole je pogled proti Razorju


Na vrsti je tole...no, pa začnimo...




Proti Škrlatici


Prečka v spodnjem delu Malega Triglava


Razgled


Za menoj gresta še dva v navezi


Lepo je shojeno in razmere so odlične...a ko se bo sonce uprlo v steno, potem pa ne bo več tako luštno tule gor it...še manj pa dol...


Pod vrhom Malega Triglava


Razgled z grebena Malega Triglava


Pred menoj pa...jeeeej...še malo, pa bom pri Aljažu :)


Rjavina, Rž in Kredarica na levi...Mali Triglav na desni...zadaj pa Karavanke in KSA


Na grebenu Malega Triglava


Mene pa do vrha čakata le še sneg in sonce :)


Ozrem se še malo naokoli...ko pa je res lepo...


Kanjavec




 ...ne preostane mi drugega, kot da zavriskam od veselja...prišel do neba :)


Razgled z Vrha vseh vrhov pri nas - VRH :)








Prelepa Škrlatica


Triglavski dom Kredarica


Großglockner na obzorju...in Johannisberg...tudi tja se bomo odpravili in kot zgleda, se bo tam še kar nekaj časa dalo smučat... :)


Proti vrhu pa še prihajajo...trenutno štirje


Sam pa se bom počasi poslovil od Aljaža...pa saj pridejo novi obiskovalci




Počasi se nabirajo oblaki...vse več in več jih je...


Grem dol...nekaj fotk sem naredil tudi s kamero GoPro Hero 4 Silver




En selfie na Malem Triglavu...zadi pa VRH :)


Cmir in Begunjski vrh...zadaj Kepa in Dovška baba


Begunjc in Vrbanove špice...tule nekje me čaka še smučarija dans...juheeej :)


Že nazaj :)


Vremenar pri svojem delu


Preden se odpravim na smuči, pa še en pogled proti vrhu


No in sedaj sledi še tisti boljši del današnjega dne...turna smuka...upam, da bo fajn :)


Potem pa se je zgodilo...res je neprijeten občutek, ko te kar naenkrat nekaj vzame in odnese s seboj. Plaz se je sprožil zelo na hitro in me odnesel dobrih 40 metrov niže...nekako sem se uspel ustavit približno 10 metrov nad manjšimi skalnimi skoki...padec čez bi bil najbrž boleč...Vse skupaj se je dogajalo na senčnem delu slike, kjer se vidi jezik sence, v spodnjem delu pod steno...


Tule pa je še približano vse skupaj...se pravi od vrha fotke in do mesta, kjer se začne moja smučina...po sredini je sled drsenja...nekoliko niže pa kot že rečeno nekaj skalnih skokov...takšni, kot so zadaj...

Res je neprijetno, ko ti tla pod nogami dobesedno spolzijo...in ne veš, kako se bo končalo...



Še en prelep pogled proti Rjavini


Triglav...ja, tud tam sm bil...res nor dan tole dans...


Do tule je bilo nekaj spustov in vzponov...od tu naprej pa bo samo še spust...je pa snega bolj malo...


Ajej...tole pa ni lih neki obetavn za videt...kje pa je sneeeeg ??!!


No, takole klavrno pa zgleda pod Begunjskim vrhom in Vrbanovimi špicami...če samo pomislim, kako je bilo lani, ko sva s prijateljem šla tu gor...snega precej precej več...


Nooo...ja, tole sedaj je pa čisto nekaj drugega...in kot kaže, je pred nama vendarle nekaj dobre smuke




V srednjem delu je bila smuka res odlična...ena boljših v tej zimi :)


...tole je še vse pred menoj...pa res je nori ta pršič...




...in tako sva risala sledi še kar nekaj časa...


Jap, tkole pa meni gre tole...pa tule se začuda nisem zložu...haha :)



Tale dan je bil res edinstven...bil je dolg in naporen...a tako lep in nepozaben...
Doživel sem res lep sončni vzhod na Kredarici, bil na vrhu Triglava pri Aljažu...
...občutil sem, kako je ko te odnese snežni plaz...res neprijetno...
...in nenazadnje užival v smučanju in dobri družbi...


V spodnjem videu pa si lahko pogledate, kako je potekal vzpon na Triglav :)



Hvala za ogled in lep gorski pozdrav

Rok

1 komentar:

  1. Čudovite fotografije in video, predvsem pa v popolnosti preživet dan! Bravo Rok!

    OdgovoriIzbriši