nedelja, 16. februar 2014

Sončni vzhod Vogel

V soboto 15. 2. 2014 se štirje odpravimo proti znanemu smučišču. Namenjeni smo proti Voglu, kjer si obetamo lep sončni vzhod in odlično smuko. Ker je Žagarjev graben odprt s pristopom menda ne bo težav...

Vse se začne ob 1.00 zjutraj v Kranju...no, vsaj zame... Za tri prijatelje z notranjske se pot začne že kako urco prej...

Končno prispemo na parkirišče in takoj vidimo, da je snega v teh koncih res ogromno. Pripravimo si vse potrebno in tura se lahko začne.

Vzpon po Žagarju je potekal brez težav...in tako je bilo vse do vrha. Na vrhu nas pričaka zelo močan, na trenutke že kar orkanski veter.

Ko je vzhod mimo, pa pride na vrsto tisto najboljše danes...smučanje do dna...

Uživali smo: Blaž, Lara, Matevž in moja malenkost...

Temno je še...orkanski veter piha in mrzlo je, da vse sproti zmrzuje...še fotoaparat...

Hja...tako je to...ampak, paše pa...

...no, končno se tudi na vzhodu že kaj dogaja...

Takšni pogledi in razgledi vedno znova očarajo...

Rodica...tudi tam je ogromno snega, tako kot povsod v teh koncih. To se bo še smučalo, da bo veselje...in to vse do spomladi...ali pa še malo dlje...

Pod kolesom vlečnice Kratki plaz...veter zelo zavija okoli...uf, kako je mrzlo...

Popolna modrina...ali bolje rečeno belina...in že skoraj žareče gore v ozadju...

Zdaj res ne manjka več veliko do sončka...mraz in veter ne popuščata...

Kratki plaz...tule sva zmrzovala in čakala, da pride...veter je bil danes res neusmiljen...

Popotnik skozi belo pokrajino...le kam je namenjen...kaj ga je prineslo semkaj...to ve le on sam...

Ko človek lahko le nemo opazuje...pokrajina je popolnoma bela...in zelo hladna...trenutno tukaj kraljuje veter...

Končno je sonce obsijalo naše najvišje gore...za trenutek je vse pozabljeno...mraz, veter in vsi napori...

Počasi je napočil čas, da se odpraviva nazaj dol...ali bolje rečeno, da smučava nazaj v dolino. Še dva prijatelja sta malo nižje doli...

Vse je pripravljeno za obiskovalce...samo se bojim, da bo danes veter edini obiskovalec tukaj gori...

Bohinjske gore so dobesedno zasute s snegom...tukaj je trenutno več kot 3 metre in pol...pa zime še ni konec...ga bo morda 4 metre...

Utrinek pri križu na Voglu...lepo je tukaj...

Sledilo je smučanje vse do spodnje postaje nihalke. Žagarjev graben je seveda odprt in smuka je bila res izjemna...

Nismo vsi smučali...tudi peš se da...je pa res, da s smučmi veliko boljše...res, ta nora smuka...

Pravijo, da je vsega lepega enkrat konec...no, pa bo že držalo.

Danes smo se imeli res čudovito...veter nam je sicer malo ponagajal, ampak to je sestavni del vsega tega...

Seveda bomo zadevo ponovili še kdaj in še kje, ker tole danes je bilo čudovito...pa še družba je bila top.

Še kratek video...z vetrom v glavni vlogi...

Hvala za vaš ogled. Svoje mnenje napišite pod komentarje.

4 komentarji:

1. Fotografije so fenomenalne.Res top od top. Obožujem jih.

2. Res lepo doživetje.Hvala,da deliš z nami.

3. Vedno znova in znova si rada ogledam tvoje fotografije, res so občudovanja vredne. Res hvala da si tam in da to deliš z nami. :)